O studiach
O STUDIACH PODYPLOMOWYCH- FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ DLA MENADŻERÓW NIEFINANSOWYCH
FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ DLA MENADŻERÓW NIEFINANSOWYCH
Studia umożliwiają nabycie wiedzy w zakresie mechanizmów zarządzania z użyciem narzędzi finansowych i księgowych.
Ścieżka gradacyjna- opis modułów:
• Dokumentacja i ewidencja operacji gospodarczych jako język finansowy firmy
• Obliczanie rat i spłat kredytów
• Analiza sprawozdania finansowego
• Budżetowanie w przedsiębiorstwie
• Opłacalność przedsięwzięć inwestycyjnych
• Funkcjonowanie banków i rynku finansowego
Celem studiów jest przekazanie w sposób przystępny i kompleksowy podstawowych mechanizmów zarządzania z użyciem narzędzi finansowych i księgowych dla kierowników działów niefinansowych.
Program skierowany jest do kierowników różnych szczebli, pragnących poznać język finansowy firmy, bez znajomości którego skuteczne zarządzanie jest mocno utrudnione a często niemożliwe. Studia mogą być szczególnie przydatne dla inżynierów, marketingowców, handlowców i kierowników personalnych.
Studia umożliwiają nabycie wiedzy w zakresie mechanizmów zarządzania z użyciem narzędzi finansowych i księgowych
Osoba kończąca studia posiada wiedzę i umiejętności w zakresie:
• obiegu dokumentów księgowych w organizacji,
• czytania sprawozdania finansowego firmy,
• opiniowania kondycji ekonomiczno–finansowej partnera biznesowego,
• planowania i sporządzania budżetu,
• mierzenia dokonań przedsiębiorstw.
Dr Łukasz Prysiński - (e-mail: podyplomowe@san.edu.pl)
psycholog, menadżer - absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Łódzkiego oraz Instytutu Psychologii Stosowanej Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.
Doświadczenie zdobył jako dyrektor MBA, dyrektor biura związku pracodawców, prezes fundacji oraz członek rady nadzorczej, trener, mówca i psycholog. Jest kierownikiem Zakładu rachunkowości w Katedrze Finansów i rachunkowości Społecznej Akademii Nauk w Łodzi oraz prodziekanem wydziału w Bełchatowie SAN w Łodzi. Autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu analizy finansowej, oceny rentowności projektów inwestycyjnych oraz efektywności funkcjonowania przemysłu. Specjalizuje się także w psychologii klinicznej i zdrowia. Jest psychologiem w Klinice Psychiatrycznej i Terapii Uzależnień Wolmed.
PROGRAM I REALIZACJA STUDIÓW
• Dokumentacja i ewidencja operacji gospodarczych jako język finansowy firmy
• Obliczanie rat i spłat kredytów
• Analiza sprawozdania finansowego
• Budżetowanie w przedsiębiorstwie
• Opłacalność przedsięwzięć inwestycyjnych
• Funkcjonowanie banków i rynku finansowego
- dwa semestry,
- system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
- zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
- liczba godzin dydaktycznych: 180 ( w tym seminarium/projekt).
ZASADY NABORU
Warunkiem uczestnictwa w studiach podyplomowych jest posiadanie wykształcenia wyższego: technicznego, ekonomicznego lub humanistycznego (dyplom licencjata, inżyniera bądź magistra).
Wymagamy od kandydatów ukończonych studiów minimum I stopnia.
Zanim Państwo prześlą dokumenty elektronicznie należy ustalić telefonicznie,
czy dział przyjmuje już dokumentację na wybrany kierunek (+48 42 664 66 99, +48 42 664 66 11)
Wymagane dokumenty:
- skan dyplomu ukończenia studiów,
- potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
- skan wypełnionego i podpisanego formularza rekrutacyjnego wraz ze zdjęciem (3,5 cm x 4,5 cm) ,
- skan 1 egzemplarza wypełnionej i podpisanej umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych (przy składaniu dokumentów w dziale należy dostarczyć 2 egzemplarze)
Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY
Przed pojawieniem się w dziale należy ustalić telefonicznie
termin i godzinę wizyty (+48 42 664 66 99, +48 42 664 66 11)
Wymagane dokumenty:
- oryginał i ksero dyplomu ukończenia studiów (oryginał jedynie do wglądu),
- potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
- wypełniony i podpisany formularz rekrutacyjny,
- 1 zdjęcie (3,5 cm x 4,5 cm) przypięte do formularza rekrutacyjnego,
- 2 wypełnione i podpisane umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych.
Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY
OPŁATY ZA STUDIA
100 zł
4300 zł
2 x 2250 zł
8 x 585 zł