O studiach
OPIEKUN MERYTORYCZNY
dr inż. Paweł Morawski
OPIS KIERUNKU
Profesjonalna komunikacja biznesowa jest istotnym czynnikiem determinującym sukces całej organizacji, zarówno na płaszczyźnie kreowania procesów wewnętrznych, jak i w kontaktach przedsiębiorstwa z otoczeniem.
Program studiów obejmuje specjalistyczną wiedzę z zakresu teorii komunikacji oraz nowoczesnych technik i narzędzi wykorzystywanych w tworzeniu komunikatów biznesowych.
Istotną cechą kierunku jest położenie akcentu na kształtowanie praktycznych umiejętności. Za pomocą projektów, warsztatów i na podstawie realnych case study uczestnicy mają możliwość rozwijania zdolności efektywnego komunikowania się.
Program studiów w całości realizowany w języku angielskim.
CELE STUDIÓW
Celem studiów jest wyposażenie uczestników we wszechstronną i kompleksową wiedzę z zakresu profesjonalnej komunikacji biznesowej oraz zaprezentowanie jej wpływu na zachowania indywidualne i organizacyjne, zwłaszcza w aspekcie umiędzynaradawiania się przedsiębiorstw.
Zaletą programu jest położenie nacisku na rozwijanie indywidualnych umiejętności w obszarze budowania przekazu biznesowego o różnych celach i w różnorodnej formie. Absolwenci kierunku to wysokiej klasy specjaliści potrafiący zidentyfikować i kontrolować czynniki determinujące proces komunikacji. Są przygotowani do pracy zawodowej w wielu obszarach biznesu, gdzie istotną rolę odgrywają zdolność negocjacji, przygotowywanie skutecznych prezentacji, prowadzenie zebrań czy wygłaszanie przemówień.
Zadaniem studiów jest rozwijanie kompetencji językowych uczestników. Zajęcia prowadzone w całości w języku angielskim mają na celu znacznie rozwijać umiejętności komunikacji, wzbogacając język o specjalistyczne słownictwo.
ADRESACI STUDIÓW
Studia adresowane są przede wszystkim do:
- menedżerów i kadry kierowniczej
- pracowników działów HR
- rzeczników prasowych i pracowników branży PR