Dostępne miasta: Łódź, Warszawa, Kraków, Bełchatów, Kielce, Ostrów Wielkopolski, Szczecinek, Tarnobrzeg, Zduńska Wola
PROGRAM STUDIÓW

Digital media i komunikacja PR

Program studiów

1. SOCIAL MEDIA (FACEBOOK, TWITTER, LINKEDIN, INSTAGRAM, YOUTUBE)

2. VIDEO - jak nagrywać profesjonalnie i robić transmisje live na komputerze,
smarfonie, aparatem fotograficznym czy kamerą; jakich narzędzi używać do
montażu i postprodukcji; fotografia - aplikacje na smartfona i desktop, fotografia cyfrowa

3. Płatne formy reklamy w internecie (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin,
twitter etc.)

4. Grafika - umiejętność korzystania z wybranych programów do obróbki zdjęć,
np. Photoshop, Lightroom, Canva

5. Multimedialny newsroom – zadania dziennikarza

6. Fakenewsy, dezinformacja

7. Copywriting - kreatywna praca z tekstem; webwriting - sztuka pisania w Internecie
8. Współpraca PR z klasycznymi i nowymi mediami
9. Blogi i media firmowe w procesie komunikacji

10. Narzędzia CONTENT MARKETINGU; projektowanie komunikacji; nowoczesne kanały komunikacji SEO
11. Corporate Identity i kreowanie wizerunku
12. Współczesny PR, czyli połączenie media realtions, public relations,
social media i marketingu

ORGANIZACJA ZAJĘĆ
  • dwa semestry,
  • system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
  • zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
  • ilość godzin dydaktycznych: 200godzin

Studia kończą się przygotowaniem projektu z zakresu nowych mediów albo współczesnego PR. 

Wybierz kategorię studiów, którą jesteś zainteresowany:

PR MARKETING 2021/22

PEDAGOGIKA 2021/22

POMOC SPOŁECZNA 2021/22

BEZPIECZEŃSTWO 2021/22

FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ 2021/22

PSYCHOLOGIA 2021/22

LOGISTYKA (LEAN LEADER 2021/22

IT (FRONTEND, GRAFIKA) 2021/22