Dostępne miasta: Łódź, Warszawa, Kraków, Bełchatów, Kielce, Ostrów Wielkopolski, Sieradz, Szczecinek, Tarnobrzeg, Zduńska Wola

 

 

O STUDIACH PODYPLOMOWYCH - DIGITAL MEDIA I KOMUNIKACJA PR

OPIS I CELE KIERUNKU, OPINIE ABSOLWENTÓW

Celem studiów Digital Media i Komunikacja PR jest przygotowanie profesjonalnej kadry do pracy w mediach cyfrowych, w marketingu internetowym oraz w branży public relations.
Studia pozwalają nabyć wiedzę i umiejętności potrzebne do tworzenia dziennikarskich treści multimedialnych, do pracy z dźwiękiem i obrazem (nagrywanie, montaż, konwersja różnych formatów), do zdobywania istotnych informacji, ich pozycjonowania i przekazywania odbiorcom. Dzięki studiom poznajemy znaczenie pozawerbalnego przekazu i specyfikę języka nowych mediów, potrafimy też posługiwać się językiem cyfrowym w praktyce.

Jednocześnie studia przygotowują do działań w zakresie e-marketingu i prowadzenia wielu kanałów dystrybucji treści – w obszarze komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, nowoczesnej reklamy i działań promocyjnych. Celem studiów jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających im wykorzystanie Internetu do tworzenia wizerunku marki; narzędzi pozwalających na rebranding; planowania kampanii PR; nabycie umiejętności targetowania, analizowania i monitorowania relacji z klientami.
Oprócz praktycznej wiedzy o narzędziach PR, istotne będzie kształcenie sprawności komunikacyjnej, rozumianej jako pożądana umiejętność kreowania treści, stosowania content marketingu, zależnie od potrzeb organizacji macierzystej lub klienta.

DIGITAL MEDIA I KOMUNIKACJA PR wg naszych ABSOLWENTÓW

Chcesz się podzielić swoją opinią na temat studiów podyplomowych DIGITAL MEDIA I KOMUNIKACJA PR w SAN?

Pobierz wzór i prześlij do nas plik pdf lub jpg na adres: podyplomowe@san.edu.pl

ADRESACI STUDIÓW I SYLWETKA ABSOLWENTA

Adresatami są absolwenci o profilu zarówno społecznym czy humanistycznym (np. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna), jak i marketingowym; adresatami studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR są osoby, które chciałyby związać się zawodowo z nowymi mediami, dołączając do działających już multimedialnych newsroomów radiowych, prasowych czy telewizyjnych, bądź tworząc własne miejsca pracy (portale internetowe, blogosfera).
Adresatami są również osoby chcące rozpocząć własną działalność marketingową w Internecie, np. właściciele małych przedsiębiorstw czy jednoosobowych firm, którzy chcą w nowoczesny sposób promować swoją działalność; studia są też dla menedżerów i pracowników działów Public Relations, HR oraz IT, marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie: social mediów, content, brand i digital marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji.

Do podjęcia się tych studiów zapraszamy także osoby, które amatorsko zajmują się powyższymi działaniami lub po prostu chcą zdobyć wiedzę i kompetencje w tym zakresie!

Mamy również informacje, że wielu nauczycieli, pedagogów zajmuje się promowaniem swoich placówek, co świadczy o tym, że są bardzo mile widziani wśród kandydatów.

Absolwent studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR będzie potrafił przygotowywać materiały dziennikarskie do mediów internetowych; pozna różnice między klasycznym przekazem dziennikarskim a językiem nowych mediów.
Absolwent studiów będzie potrafił też wykorzystywać media społecznościowe w celach marketingowych i promocyjnych; planować i zarządzać kampaniami realizowanymi w świecie wirtualnym; stosować nowoczesne metody działań promocyjno-sprzedażowych w obszarze Internetu oraz projektować strategie komunikacyjne w wielu obszarach z użyciem zasad i narzędzi marketingu treści.

OPIEKUN MERYTORYCZNY I WYKŁADOWCY

dr Grzegorz Mnich, prof. SAN (podyplomowe@san.edu.pl)

Doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Łódzkiego. Absolwent Prawa Europejskiego Uniwersytetu Łódzkiego. Dziennikarz mediów elektronicznych. Pracował w Faktach TVN jako reporter, wydawca, prezenter. Obecnie jako dziennikarz informacyjny jest zatrudniony w multimedialnej Grupie ZPR (Radio Eska, Wawa, Plus, Vox), komentuje też bieżące wydarzenia społeczne i polityczne w TVP Łódź i regionalnej TV TOYA. Od kilkunastu lat z Brukseli i Strasburga relacjonuje jako dziennikarz sesje plenarne Parlamentu Europejskiego.
Jego zainteresowania naukowe obejmują funkcjonowanie współczesnych mediów, zachodzące w nich przemiany; propagandę w mediach; historię najnowszą Polski i świata. Jest autorem i współautorem kilku książek i kilkudziesięciu artykułów naukowych. Od siedmiu lat jest kierownikiem kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. Wraz ze swoimi studentami cyklicznie uczestniczy w warsztatach dziennikarskich w Strasburgu i Brukseli organizowanych przez Parlament Europejski. Prywatnie taternik, członek Polskiego Związku Alpinizmu.

mgr Marcin Kwintkiewicz 

Absolwent filologii klasycznej na Uniwersytecie Łódzkim i podyplomowo marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Przez 10 lat był dziennikarzem, przez kolejne 10 odpowiadał za komunikację w instytucjach publicznych: UMŁ, ŁSSE i UMWŁ. Wykładowca akademicki na UŁ i SAN – uczy studentów budowania marki, komunikacji kryzysowej, PR oraz współczesnych mediów, z naciskiem na media społecznościowe.

Prowadzi także własną firmę Kwintesencję, która szkoli i obsługuje firmy w zakresie komunikacji biznesowej. Obsługiwał strony od założenia do 65 tysięcy fanów, ma na swoim koncie posty mające milionowe zasięgi. Szkoli także z wystąpień publicznych i współczesnych form komunikacji. Prywatnie fan biegania, fotografii i nowoczesnych technologii. Książki nadal woli czytać w wersjach papierowych.

mgr Wiktoria Kaleta - praktyk w temacie wystąpień publicznych, social mediów, komunikacji i działań PR-owych, absolwentka kierunku Digital Media i Komunikacja PR. Poza uczelnią zajmuje się edycją zdjęć, tworzeniem filmików i jest fotografem. 

PROGRAM I REALIZACJA STUDIÓW

PROGRAM STUDIÓW

Digital media i komunikacja PR

Program studiów

1. SOCIAL MEDIA (FACEBOOK, TWITTER, LINKEDIN, INSTAGRAM, YOUTUBE)

2. VIDEO - jak nagrywać profesjonalnie i robić transmisje live na komputerze,
smarfonie, aparatem fotograficznym czy kamerą; jakich narzędzi używać do
montażu i postprodukcji; fotografia - aplikacje na smartfona i desktop, fotografia cyfrowa

3. Płatne formy reklamy w internecie (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, etc.)

4. Grafika - umiejętność korzystania z wybranych programów do obróbki zdjęć i tworzenia własnej grafiki

5. Multimedialny newsroom – zadania dziennikarza

6. Fakenewsy, dezinformacja

7. Copywriting - kreatywna praca z tekstem; webwriting - sztuka pisania w Internecie
8. Współpraca PR z klasycznymi i nowymi mediami
9. Blogi i media firmowe w procesie komunikacji

10. Narzędzia CONTENT MARKETINGU; projektowanie komunikacji; nowoczesne kanały komunikacji SEO
11. Corporate Identity i kreowanie wizerunku
12. Współczesny PR, czyli połączenie media realtions, public relations,
social media i marketingu

ORGANIZACJA ZAJĘĆ
  • dwa semestry,
  • system zaoczny (zajęcia w soboty i niedziele),
  • zjazdy średnio 2 razy w miesiącu,
  • ilość godzin dydaktycznych: 180godzin

Studia kończą się przygotowaniem projektu/filmiku z zakresu nowych mediów albo współczesnego PR. 
Należy przygotować jednominutowy filmik (głównie z własnym wizerunkiem, który to filmik jest wcieleniem się w zadanie PR-OWCA i będzie wykorzystany w social mediach). Filmik prezentowany jest na obronie i podlega ocenie komisji.
W filmiku należy zastosować konkretne wytyczne, jak np. wykorzystanie grafiki, czy łączenie różnych kadrów, a wszystkiego nauczycie się na zajęciach.

ZASADY NABORU

WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM

Wymagamy od kandydatów ukończonych studiów: minimum I stopnia.

 

SKŁADANIE DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNIE

Zanim Państwo prześlą dokumenty elektronicznie -należy ustalić telefonicznie, 
czy dział przyjmuje już dokumentację na wybrany kierunek (tel. +48 666 347 889, 42 664 66 99)

Wymagane dokumenty on-line:

  • skan dyplomu ukończenia studiów,
  • potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
  • skan wypełnionego i podpisanego formularza rekrutacyjnego,
  • skan podpisanego kwestionariusza z https://e-rekrutacja.san.edu.pl/Default.aspx 
  • skan 1-go egzemplarza wypełnionej i podpisanej umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych (przy składaniu dokumentów w dziale należy dostarczyć 2 egzemplarze)

Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY

SKŁADANIE DOKUMENTÓW W DZIALE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH

Przed pojawieniem się w dziale należy ustalić telefonicznie
termin i godzinę wizyty (tel. +48 666 347 889)

Wymagane dokumenty:

  • ksero dyplomu ukończenia studiów,
  • potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
  • wypełniony i podpisany formularz rekrutacyjny,
  • kwestionariusz z e-rekrutacji - https://e-rekrutacja.san.edu.pl/Default.aspx 
  • 2 egzemplarze wypełnionej i podpisanej umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych

Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY

OPŁATY ZA STUDIA

WPISOWE

100 zł

CENA ZA STUDIA - OPŁATA JEDNORAZOWA

3500 zł   

CENA ZA STUDIA - 2 RATY

2 x 1850 zł

CENA ZA STUDIA - OPŁATA RATALNA - 8 RAT

8 x 500 zł

Wybierz kategorię studiów, którą jesteś zainteresowany:

studia podyplomowe tańsze o 600 zł

RAZEM RAŹNIEJ I TANIEJ -PROMOCJA

DOFINANSOWANIE KFS NA STUDIA PODYPLOMOWE I MBA

PSYCHOLOGIA 2024/2025

STUDIA MBA

ZARZĄDZANIE 2024/2025

POMOC SPOŁECZNA 2024/2025

BEZPIECZEŃSTWO 2024/2025

GRAFIKA, VIDEO, PR, SOCIAL MEDIA, DZIENNIKARSTWO 2023/2024

FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ 2024/2025

IT (FRONTEND) 2024/2025

LOGISTYKA (LEAN LEADER, LEAN SIX SIGMA) 2024/2025