PR PUBLIC RELATIONS W FIRMIE -NOWOŚĆ !!! PR MARKETING - 3 KIERUNKI (oferta 2019/20)

Dostępne miasta: Łódź
OPIEKUN MERYTORYCZNY I WYKŁADOWCY

dr Anna Jadachowska - Dziębor (e-mail: podyplomowe@san.edu.pl) 


Trener, praktyk i specjalista z zakresu public relations; dr nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce; absolwentka: Studium Public Relations realizowanego wspólnie przez Uniwersytet Warszawski i Polską Akademię Nauk oraz Studium Przywództwa i Trenera, w tym trenera NLP (Via Agendi w Warszawie). Specjalista ds. PR. Autor i współautor publikacji na temat komunikacji dwustronnej prowadzonej przez jednostki samorządu terytorialnego i osoby publiczne w Internecie. Przez kilka lat związana z samorządem, rzecznik ds. marki, content designer w biurze prasowym.

Wykładowcy:

 Dr Anna Jadachowska – Dziębor – Trener, praktyk i specjalista z zakresu public relations; dr nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce; Specjalista ds. PR.
- Małgorzata Kosiarz - akredytowany coach ACC ICF, wykładowca akademicki (UMCS, Clark University, WSSM)), medioznawca, dziennikarz.
- Dorota Szczepaniak – Kwietniewska – praktyk PR, dziennikarz, od kilku lat związana z firmą zajmującą się monitoringiem mediów PRESS SERVICE Monitoring Mediów; doktorantka na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu.
- Monika Czaplicka – polska blogerka zajmująca się marketingiem w mediach społecznościowych. Jest autorką książki Zarządzanie kryzysem w social media, Czaplicka jest szefową agencji social media Wobuz.
- Damian Noremberg – dziennikarz, praktyk PR, przez kilka lat związany z samorządem, doradzał w działaniach promocyjnych i komunikacyjnych.

OPIS I CELE KIERUNKU

Celem studiów jest kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności potrzebnych w prowadzeniu działań PR w firmach, organizacjach czy stowarzyszeniach. Studia skierowane są do osób zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy i umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu PR-owca.
Celem studiów jest:
- zrozumienie istoty nowego Public Relations,
- nauka pracy z nowym konsumentem poprzez budowę nowych treści i wykorzystywanie nowych narzędzi,
- zdobycie umiejętności budowy marki firmy,
-  nabycie praktycznych umiejętności w pracy z mediami, przygotowania materiałów prasowych, przeprowadzania konferencji,
- opanowanie umiejętności publicznej prezentacji, budowania zespołu,
- szerokie spojrzenie na PR powiązane z głębszą analizą najważniejszych zagadnień.

ADRESACI STUDIÓW I SYLWETKA ABSOLWENTA

Studia przeznaczone są dla:
- osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku PR, chcących wejść w zawodowe życie PR z solidnym pakietem praktycznej wiedzy i umiejętności z tej dziedziny,
- osób prowadzących własną działalność gospodarczą lub  zajmujących się kształtowaniem wizerunku firmy czy organizacji, ale także dla pracowników działów marketingu,
- pasjonatów, którzy pragną zgłębić szczegóły potęgi komunikacji, okiełznać ją i wykorzystywać w praktyce.

Absolwenci będą posiadali kwalifikacje do pracy w charakterze specjalisty ds. public relations. Oznacza to, że będą  potrafili planować działania PR firmie  – począwszy od koncepcji, budowy programu, wybór technik i sposobów budżetowania, a kończąc na ewaluacji i badaniu skuteczności prowadzonych kampanii.

Wybierz kategorię studiów, którą jesteś zainteresowany:

PRAWO I ADMINISTRACJA - 4KIERUNKI (m.in.RODO) -oferta 2019/20

FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ - 3KIERUNKI (oferta 2019/20)

PSYCHOLOGIA - 3 KIERUNKI (oferta 2019/20)

LOGISTYKA - 1 KIERUNEK (oferta 2019/20)

PR MARKETING - 3 KIERUNKI (oferta 2019/20)

IT (FRONTEND, GRAFIKA) - 2KIERUNKI - oferta 2019/20

MEDYCYNA I KOSMETOLOGIA - 2KIERUNKI (oferta 2019/20)

ARCHITEKTURA I BUDOWNICTWO - 1 KIERUNEK (oferta 2019/20)