Dostępne miasta: Łódź, Warszawa

OPIEKUN MERYTORYCZNY

KIEROWNIK MERYTORYCZNY STUDIÓW: Michał Szary - właściciel sieci aptek, współwłaściciel firmy obsługującej sieci apteczne. Wieloletnie doświadczenie zbierał pracując przy dużych projektach marketingowych dla branży farmaceutycznej. Prowadzący warsztaty, wykłady z zakresu zarządzania w biznesie, marketingu oraz public relations na uczelniach państwowych oraz w sektorze prywatnym.

OPIS KIERUNKU

Zarządzanie marką to nowa propozycja dla pracowników instytucji publicznych i firm prywatnych, zajmujących się budowaniem marki swoich firm, produktów, miejsc.

Są to roczne studia formujące menedżerów marki – kompetentnych i skutecznych profesjonalistów w dziedzinie kształtowania i zarządzania silną oraz rozpoznawalną marką, pozytywnie kojarzoną na rynku. Jesteśmy przekonani, że budowanie wizerunku firmy/instytucji jest ważnym elementem w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej - zwłaszcza w warunkach silnej konkurencji.

forma prowadzenia zajęć

Wykłady, ćwiczenia, warsztaty.

 

ADRESACI STUDIÓW

Studia podyplomowe przeznaczone są dla osób zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Jej celem jest kształcenie Brand Managerów, odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki - osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie. Profil specjalności umożliwia uzyskanie wiedzy, umiejętności i kompetencji kluczowych dla budowy kapitału szeroko rozumianej marki. 

WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW

- przygotowanie i obrona pracy dyplomowej
- 80% udział w zajęciach 

Wybierz kategorię studiów, którą jesteś zainteresowany:

Pomoc społeczna

Architektura i budownictwo

Zarządzanie

Psychologia

Logistyka

Filologia angielska

Bezpieczeństwo